Portfolio

Co máme za sebou

Ukázky práce

Stránky oční optiky

Prezentace jazykové školy

Stránky oční optiky

Web finančně poradenské společnosti

SEO případovka 1

Na prezentačním webu nadnárodní společnosti jsme začali pracovat v srpnu 2023. Tehdy vypadala situace ne příliš dobře. Organika se téměř nechytala. Za poslední 2 měsíce (červenec a srpen 2023) byla organická návštěvnost celé 2 kusy. Na web chodili návštěvníci vesměs cestou Direct, to znamená z přímého zadání. Museli o něm tedy dopředu vědět. Cílem zadavatele bylo začít se objevovat ve výsledcích vyhledávání na specifické dotazy související s jeho byznysem a přitáhnout nové klienty, kteří ho najdou organicky.

Na počátku byla organická návštěvnost minimální

Jak jsme na to šli?

V první řadě jsme zpracovali zjednodušenou analýzu klíčových slov – se zhruba 2 000 výrazy. V situaci, ve které se web nacházel, nebylo úplně nutné trávit čas rozsáhlou KW analýzou, která by pro klienta nedávala smysl ani finančně. Zjednodušená KW analýza nám dovolila nahlédnout na specifické detaily potřeb klientů a připravit návrh nové architektury webu, která lépe odpovídala vyhledávacím preferencím. Tu jsme v průběhu prvního měsíce spolupráce (srpen) implementovali. Ve druhém měsíci (září) jsme díky intenzivní spolupráci s copywriterkou kompletně nahradili staré texty novými a ve finále jsme vyladili home page tak, aby na ní klienti dostali přesně to, co očekávají. Za zmínku stojí také zrušení zákazu prohledávání a indexace, který byl stále aktivní z fáze vývoje webu (web jsme převzali do SEO péče již hotový).

Ve druhé polovině 3. měsíce spolupráce (říjen) se organika chytla a začala fungovat.

Ve druhé polovině října (po cca 2,5 měs. spolupráce) se organika stala hlavním zdrojem návštěvnosti

Jako bonus jsme pro klienta připravili SEO strategii zaměřenou na budování on-page SEO do budoucna. V současnosti se Organic Search drží na průměrných zhruba 50 unikátních uživatelských návštěvách měsíčně, což je přesně ten stav, do kterého jsme se chtěli dostat (Vzhledem k charakteru oboru jsme předpokládali návštěvnost v řádech desítek lidí měsíčně).

V současné době se organika stále drží na přední příčce mezi zdroji návštěvnosti a přivádí nové klienty

SEO případovka 2

E-shop, který jsme pod SEO křídla převzali koncem roku 2022 a v průběhu prvního roku spolupráce ho vytáhli z organické návštěvnosti okolo 150 měsíčně na zhruba 1000ku. Co to udělalo s tržbami, si dokážete představit.

E-shop jsme převzali koncem roku 2022. V lednu 2023 již byl patrný výrazný nárůst organické návštěvnosti

Jak jsme na to šli?

Tentokrát jsme připravili poněkud podrobnější analýzu klíčových slov s přibližně 6 000 výrazy a zaměřili jsme se na nasazení vhodných názvů kategorií a nastavení nové architektury webu, která byla kompromisem mezi preferencemi klienta a výsledky KW analýzy. Ve druhé fázi jsme se zaměřili na revizi on-page seo prvků a upravili je v souladu s výsledky KW analýzy. Společně s tím jsme připravili content strategii, konzultovali ji s klientem a postupně realizovali. V neposlední řadě jsme se zaměřili i na off-page seo a nastavili efektivní strategii pro linkbuilding. První výsledky byly poznat zhruba po 2 měsících a na konci prvního půl roku spolupráce jsme už mohli říci, že klientovi s jistotou přivádíme nové zákazníky a tedy i zvyšujeme tržby.

Organika tvoří stále více než 99 % návštěvnosti a traffic neustále roste